Haul Deborah and Manhattan

sreda, oktober 06, 2010

Deborah Kohl Kajal

It's a part of a new Deborah collection, the name of which eluded me. It's very pigmented, easy to smudge and it never needs sharpening. However it was about 10 €, which is very expensive, considering that Sleek makeup sells the same thing for £3.99.

Kohl je del nove kolekcije od Deborah, katere ime se ne spomnim (lol). Je prvi eyeliner take oblike pri nas, vsaj kolikor sem jaz na tekočem. Je zelo pigmentiran, se ga lahko zabriše in ga ni potrebno šiliti. Bil je 10 €, Sleek (britanska znamka) ima enak eyeliner za 4 funte.

Izropana Deborah polica v Müllerju (Čopova) :
Manhattan Tender Touch
Manhattan Tender Touch swatches
I bought 2 of the Mat Lipcreams named 56K and 45H (95G is a beige-brown colour, which is soo not my colour):

These are GORGEOUS. They are supposed to be lip glosses, however, they feel more like liquid lipsticks. They provide a full-coverage, mat colour with amazing lasting power. They have a very strong sweet scent, which reminds me of banana yoghurt  Give them a try if you have a chance, because they are amazing. They were about 7€ each.
Ti glosi so ČUDOVITI. So bolj kot tekoče šminke, polnoprekrivni in majo mat finiš, ter so izjemno obstojni. Imajo zelo močen sladek vonj, ki me še najbolj spominja na bananin jogurt. Če imate možnost in jih definitivno preizkusite, so vredne tistih 6-7 €.

You Might Also Like

4 comments

  1. Linerje take oblike imam jaz od Oriflame, pa mi nekako ne sedejo...

    Drugače pa mi tale Manhattan kolekcija izgleda zelo obetavno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoj swatch 45H me je prepričal, da ga nujno rabim. Zdaj upam samo, da ga še kje najdem. :D Preletela sem precej tvojih prispevkov, res zakon, da lahko berem ocene in swatche tudi stvari, ki jih dejansko lahko dobim v najbližji trgovini! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so ti zakon. Imam že 4 (swatchi 54L še prihajajo:) )Manhattanove Soft Mat Cream-e lahko dobiš skoraj v vsaki drogeriji (Moji so iz Műllerja, zagotovo jih imajo tudi v DM-ih). Hvala za pohvale :D.

    OdgovoriIzbriši
  4. omg 7 eur! i bought 56k for 3,8 eur in chemistry and now i am orderin all other shades in net store for 1,4 eur each :) so good to live in poland...

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE