Oriflame Lipstick Swatches

sobota, januar 15, 2011

I need some help with identifying these lipsticks. My cousin gave me these, she got them as samples of to her unknown lipstick. Does anyone recognize these? I've done some investigation and I suspect they're called Pure Colour lipsticks, but I'm not sure. The numbers are odd too.
Rabim malo pomoči. Namreč dobila sem te Oriflamove šminke od sestrične in ona ne ve točno katere so. Sama sem že gledala po novem katalogu in predvidevam, da so Pure Colour šminke. Številke so mi zelo čudne in spodaj na dnu šmink so informacije zelo skope. A jih katera prepozna?

These aren't particurlary moisturizing, however also not particurlary drying. The two frosty shades don't stay long, but the two creamy one's aren't so bad.
Šminke niso ne vem kako vlažilne, ampak tudi ne izsušujejo. 2 odtenka sta frosty in sta bolj malo obstojna, druga dva sta kremna, ta dva sta bolj obstojna.


00008 - is a frosty lavender, not that pigmented, actually really unflattering shade. I wouldn't recommed this one. Essence 01 Frosty is really similar./ Sivka s frosty finišem, ni kaj preveč pigmentirana, v bistvu se na ustnicah vidijo le bleščice. Meni zelo nevšečen odtenek, Essence 01 Frosty je zelo podoben odtenek.

00011 - is a pale bubble gum frosty shade, again not that pigmented (but more than 00008). Not my cup of tea (I really dislike frosty shades), it's similar to NYX Harmonica/ svetlo roza s frost finishem, ne preveč pigmentirana (vseeno bolj kot 00008). Meni ni všeč, je pa podobna NYX-ovi Harmonici.

00012 - is a bright pink but slighly peachy with cream finish. The most wearable of the four, a really pretty shade and my favorite. I'd definitely recommend this one./ roza s malo breskve, kremni finiš. Najbolj primerna za vsakdanjik in moja naljubša.  Priporočam (če ugotovite kateri odtenek v katalogu dejansko je :) )

00007 - a bright pink, the darkest of the bunch. My second favourite, perfect if you like something a bit brighter. Another shade I'd recommend./ živo pink in najtemnejša od štirih. Moja druga najljubša, super če imate radi bolj žive barve (vseeno ni preveč živa). Priporočam.

You Might Also Like

2 comments

  1. Ojej, hecne številke. Vsake toliko kaj podobno absurdnega najdem tudi na kakšni steklenički laka. Žal ti ne znam pomagati. :/ Morda pa so začeli z novimi številkami in si zelo samozavestno že od samega začetka privoščili petmestno število? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogoče :D. Ampak pomoje majo tiste nule spredaj za 3-mestno številko izdelka, ki se menda menja v vsakem katalogu.

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE