Barry M Blusher Rose and Lipstick 145

torek, maj 17, 2011


When Barry M make up finally became accessible in Slovenia, their blushers were the first thing on my wishlist. But I was a bit concerned about how pigmented they looked, so I never came round to ordering them. I got this one in a swap and as I presumed it's very, very pigmented. You need to use a light hand when applying it. Take most of the colour off on your hand and just build up the colour slowly. It gives a beautiful rosey-pink flush and it's mat finish. I'm interested in how shade 1 (Pink Orchid) would look on me, it looks so beautiful on pictures. I think this is a perfect blush for darker skin tones because it's so pigmented that you don't have to worry if it will show up. Another good thing is the price, it's quite cheap.
Ko so Barry M ličila prišla v Slovenijo, so me najbolj zanimali njihovi blushi, ampak so se mi zdeli zelo pigmetirani in jih zato nisem nikoli naročila. Odtenek Rose (2) sem dobila v zamenjavi in kot sem pričakovala je izjemno pigmentiran. Pri nanosu moraš biti precej previden, saj je kmalu preveč. Najbolje je, da ga nanašaš postopoma, bolje je premalo kot preveč. Da res lepo roza rdečico in ima mat finiš. Mene zanima še odtenek številka 1 (Pink Orchid, ki je najsvetlejši), na slikah izgleda zelo lep. Ta blush je zelo dober za tiste z temnejšo poltjo (sama sem bela kot mleko in se na meni vsak blush pozna), saj se ni treba bati se ne bi poznal. Barry M ličila lahko kupite na Ličila.si, stanejo 6,55 €.

I also got a lipstick in the shade 145 (Punky Pink) which is a very, very bright fuchsia pink. It's way to bright for my liking, but others say it looks fine on me. I like the formula of this shade, it's not moisturising but it just feels like it'll stay on forever. Shade 147 (Peachy Pink) has the worst formula I ever tried, it is extremely drying, applies so patchy and uneven plus the colour looks horrible on me, it's very bright pastel orange. I gave it to my cousin who has darker skin tone than I me (about NC 20 or Bourjois Healthy Mix 52-53) and it still looks very pastel orange, but she tops it with a pink gloss and it looks ok. If you like very bright fuchsia shades, you'll love 145 (perhaps you should bare in mind that I'm very pale so it might not look as bright on you)
Dobila sem še šminko v odtenku 145 (Punky Pink), ki je zelo, zelo živa fusija. Zame je preveč živa, ampak drugi pravijo da na meni izgleda ok. Baje je najbolj prodajan roza odtenek na ličila.si, meni se ne zdi ravno odtenek za vsak dan. Všeč mi je občutek na ustnicah, ni vlažilna, ampak imaš občutek da ostala gor ure in ure. Veliko boljša je kot naprimer odtenek 147 (Peachy Pink), ki je verjetno najslabša šminka, kar sem jo imela. Je izjemno izsušujoča, nikakor je ne moreš lepo namazati, pa še odtenek je grozen na meni, tak živo pastelno oranžen. Dala sem jo moji sestrični, ki je temnejša kot jaz (približno NC 20 ali Bourjois 52-53) in na njej izgleda isto, ampak ona da gor svetlo roza glos in izgleda ok. Če so vam všeč fuksijasti odtenki, vam bo tale verjetno zelo všeč (Imejte v mislim da sem zelo svetla in bo mogoče na vas 145 izgledala malenkost manj živo).

You Might Also Like

0 comments

TRANSLATE