The Body Shop Vineyard Peach Body Scrub and Body Mist

petek, november 28, 2014


My love for The Body Shop's Vineyard Peach remains strong even after more than two years since I first purchased the body butter and recently two more products joined my collection - the body scrub and the highly coveted body mist. The scent of this line is out of this world to me and it's probably my favourite scent ever. It's the best peach scent I've ever had the pleasure to smell. Being a huge fan of vineyard peaches, I can attest that it is indeed very close to the real thing, perhaps there is a bit of a peach yoghurt mixed in it. Mouth-wateringly juicy and sweet, to me it's the scent of happiness and I wholeheartedly adore it. I tip my hat to the creator of this scent and I hope this stays on the shelves for a long time.  

Vineyard Peach Body Scrub


The texture of the body scrub is pleasantly creamy with scrubby particles (silica). It's not a harsh scrub by any means, in fact, I'd prefer it if the scrubby bits were not so sparse, but it does its job and it leaves the skin moisturised without the greasy filter meaning it rinses of completely. The scrubby particles do collect on the bottom of the shower/bathtub, so be sure to do an extra rinse after you're done. It's not the best scrub I've ever tries, in fact, I prefer sugar scrubs because they are harsher (my favourite is Soap & Glory's Flake Away), but it's a good one and I'm glad I got it. You can see ingredients here.

I paid 10 € for 200 ml in an Austrian The Body Shop, while it's $20 on US website. (Slovenke lahko dobite nekatere The Body Shop izdelke v trgovinah Travel Free ob meji).


Vineyard Peach Body Mist


You have no idea how much I wanted this. I even went to Austria to get this and it was sold out due to popularity. I then found it on eBay, paid an extortionate amount for shipping, but I finally got it. Obviously, it smells amazing, however, as you might expect from a fruity body spray, it doesn't last terribly long, but I really don't mind since just one spray makes me inhale deeply and smile. The bottle is glass with a metal pump and cap, so it looks a lot more expensive than it is. This is one of my favourite purchases of the year.

It was $8 without shipping on eBay and it's currently $12 on US The Body Shop site.


In a world where so many peach scents are some synthetic, sweetened disappointing weirdness, The Body Shop really delivered. If you're a fan of peach scents, look no further. 

What's your favourite The Body Shop scent or any scent really?
Have a great day!

You Might Also Like

19 comments

  1. čist sem pozabila pogledat ali so meli v Grazu ta vonj, sam po moje niso meli :/ me ful zanima kako diši :) mogoče enkrat spet obiščem the body shop in sprobam več vonjev :) so mi pa všeč ti pilingi v okroglih tubicah. tudi soap & glory še morem sprobat, ampak komaj ko porabim vse bom enkrat le prišla do njihovih izdelkov :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vem kako je z zalogo Vineyard Peach kolekcije v Avstriji, ampak ko sem nazadnje gledala na njihovi strani, je ni bilo, medtem kot na ameriški pa je.
      Meni so tudi ti pilingi v lončkih všeč, ker so ponavadi bolj gosti :)

      Izbriši
  2. Jooj kok so mi tele body butterji dobri, koža ni po njih nikoli suha, kar je velik dosežek pri moji koži. Meni so sicer ljubsi ne tok sadnji vonji, torej lešnik, vanilija in moj najbljubši, kokos..mmm. Si probala vse tri izdelke hkrati? Se mi zdi, da vonj body mista dlje ostane na koži, ker vonje plastiš..samo ideja. Ful lepe slikce :)

    Karin, Baloon's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama nimam tako suhe kože, ampak tile body butterji so mi zakon :) Odlična tekstura, lepo dišijo in res nahranijo kožo.
      Plastim ja :) Vonj se itak bolj obdrži na vlažni koži, zato dam spodaj body butter, potem pa body mist. Pa hvala :)

      Izbriši
  3. Trenutno uporabljam Body Butter od čokolade in mi noro diši. Sem imela pa pred tem ravno Peach body butter in ga bom zagotovo še kdaj kupila :)

    http://mmemento-mmori.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vem zakaj me čokolada ni pritegnila, pa sem se te kolekcije res veselila. Prav čudno. Breskva mi je pa fantastična, všeč mi je bil še mandelj, pasijonka in mandarina :)

      Izbriši
  4. Uuu, tale res noro diši <3 Bi si mogla še sama kaj iz te kolekcije omislit, ima ebay kar nekaj zadev :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Yes, I am definitely a fan of peach scents and I really love this line! I have the body butter.

    OdgovoriIzbriši
  6. jaz mam tud ta scrub, vonj je kr proper bi rekla, ni nek sweet candy, kar je carsko. moj najljubši vonj iz TBS je pa kr shea body butter, nekak se mi zdi unisex vonj, ampak ful omamen. mam občutek da je linija brazilski orešček tud huda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shea butter sem nazadnje dobila tester in mi je bil super vonj :) Bom zagotovo enkrat kupila full size. Brazilski orešček vsi hvalijo kako diši po torti, ampak ko sem ga preizkusila v trgovini, sem bila kar razočarana. Je pa čisto možno, da je bil že star tester.

      Izbriši
  7. Ahh, oboje se sliši super. <3
    Jaz si tudi zelo želim sprobat TBS stvari, ampak še ne vem, kdaj mi bo uspelo priti do njih. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A nisi ti še kar blizu meje doma? V Prekmurju/Štajerskem je kar nekaj teh Travel Free prodajaln in vem, da imajo Vineyard Peach (moj je iz Metlike ) :)

      Izbriši
    2. Sem kar, ja. Mam do Gornje Radgone pribl. 35 min vožnje. Sem že imela namen enkrat iti v TF, ampak nisem pa vedela, koliko je dejansko izbire, bi pa šla samo zaradi tega. :) Smo nekoč veliko hodili prek v Avstrijo v trgovine, zdaj pa je itak večino stvari že pri nas, tak da redko grem v tiste konce. :D Čeprav upam na en izlet v Graz januarja...

      A majo drugače bolj te izdelke za telo? Ali pa se najdejo tudi kakšne stvari za obraz? Od kar sem prebrala tvoj post o čistilnem olju kamilica, si ga zelo želim preizkusit, poleg njihovih body buttrov, seveda. :))

      Izbriši
    3. No potem imaš isto kot jaz do Metlike, meni to sploh ni daleč :) Tako izgleda, kot ti je takrat Tina nalepila v FB skupino - posamezni izdelki, vsi za telo. Olja ni kolikor vem.
      Če boš šla pa v Gradz, boš morala pa v center, ker v Seiersbergu so menda zaprli trgovino.

      Izbriši
    4. Aha, saj se mi je zdelo po tisti sliki, ampak nisem bila 100%, hvala. :) Bom verjetno šla enkrat malo pogledat. :)
      Ja, sem slišala. Res škoda, ker sem šele pred kakšnim letom izvedela za Seiersberg oz. sem bila le enkrat tam, ampak še takrat nisem bila toliko zainteresirana za TBS. :P Drugače pa mi večinoma itak hodimo v center Graza. :)

      Izbriši
  8. Trenutno imamo samo en izdelek od TBS ampak me ta čisto navdušuje, linija je Poppy Seed, nov vonj, precej nenavaden, morda celo unisex, ni sladek in mi je ravno zato verjento tako noro dober. :) Zdaj sem itak dobila še kartico zvestope, ki je veljavna tudi v online trgovini, in če ugotovim, da pošiljajo tudi v Slovenijo, imam problem. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poppy Seed si že nekaj časa ogledujem :) Bi rada videla v živo kdaj :)

      Izbriši

TRANSLATE