TheBalm Meet Matt(e) Hughes Adoring

nedelja, april 10, 2016


I love matte liquid lipsticks and I dream of having a big collection, so naturally these were at the top of my wishlist ever since they launched sometime last year because they received an overwhelmingly positive feedback. Trying this shade, I can definitely see why. This is quite possibly the best such lip product I've tried. It's not completely perfect, but very close to what I consider perfection.


Texture: The formula is a liquid cream that isn't too oily, nor too thick and despite being a deep shade, unlike most such colours, it doesn't go on patchy, but you get a completely even layer of colour on the lips. It's one of those matte lipsticks that takes longer to set, about 10 minutes or so and it sets to a more velvet matte finish. It still transfers a bit, but it's definitely one of the most comfortable matte liquid lipsticks I've tried and there is none of that tight uniform layer at these. Some people may still find these drying, but I think that if you didn't find Nyx's drying, you won't find these either. It contains peppermint which means it tingles at applications as a sort of a plumping effect, but I find that such a gimmick. Their regular lipsticks have it as well.


Colour: Adoring is the darkest shade in the selection and it's a classic deep burgundy shade. It's close to Maybelline's Divine Wine and Mac's Diva, but more a of true, cool toned red than those two. 

On the eyes Too Faced Chocolate Bar palette shades Creme Brulee and Gilded Ganache. On the cheeks it's Milani's in Powder Blush 01 Romantic Rose.

Staying power: Staying power is truly impressive, though that's a feature of a majority of matte lip creams, but this one really takes it a step further and what I appreciate most is how lovely it fades. Matte liquid lipsticks tend to fade patchy, but this one fades evenly. It manages to completely survive eating and drinking, often even really greasy food, but in that case it may rub a bit in the inner corners. I'm wearing it today, applied at about 11 AM, ate lunch, went for a walk and at almost 5 PM it's pretty much like freshly applied, there is only some missing in the inner corners and I feel no dryness, but you might know already that my lips very rarely feel dry. The fact the shade is so dark and has a strong pigmentation could be the reason for such a great staying power, but I really hope the rest behave similarly. 

Scent: It smells so lovely. The scent is the same as that of After Eight, so chocolatey minty and it tingles from the start as a means of a plumping effect, but I don't' believe in such things.


Packaging: Packaging is retro inspired as per usual at theBalm. The applicator is a classic one and easy to use. My only pet peeve is that the neck of the tube gets messy and I hate dirty makeup.

Price and availability: Mine is from Salma where these cost 15.59 €. Though theBalm is available in Slovenia, these aren't sold here yet. They are sold in Croatia, but only in two places in Zagreb in Martimex shops. You can also find them on Feel Unique and Look Fantastic, but I want to warn you that both of these companies ship though Jersey Post, which means now we all of a sudden need to pay tax charges (bastards! It's sent from Jersey that's part of the Channel Island and not fully a part of EU, but is a part of European Union Customs Union, however, not a part of the tax union. By the way, Asos is another backstabber, but they apparently pay you back those tax charges. Also Feel Unique raised the amount of money you need to spend for free shipping and it's now 40 €. Guess who's not ordering from there any more).
Edit 15.4.2016: My package from Look Fantastic came today and there were no additional charges, even though I had to send my invoice to the customs charges (which otherwise never happens for LF packages) and the package was worth over 22 €. I'm not sure if the same goes for Asos and Feel Unique packages.

If all the shades behave like this one, then these are definitely my favourite liquid lipsticks so far. Yes, it takes a bit longer to set, but I love how it fades nicely and the staying power. Also the fact that it's a dark shade that is not at all patchy is a huge plus as well. I would love to have more of these and they actually just released four new shades that you can see here. I'm already in love with two, Dedicated and Trustworthy, while from old shades I love Committed, Charming and Loyal.

Have a great day!

You Might Also Like

40 comments

  1. krasen odtenek in bere se čudovito, čeprav me taki izdelki veliko bolj mikajo pozimi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, definitvno je odtenek bolj za jesen/zimo. Moram kupit en še svetlejši odtenek :)

      Izbriši
  2. Waaaw, čudovit odtenek šminke! Zelo ti pristaja ta barva. xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda, da ne bom več naročala s FeelUniquea ali LookFantastica. :/ :) Kaj pa je po novem z dostavami z Asosa? Pravkar razmišljam, da bi nekaj naročila z njihove strani, zdaj pa me skrbi, da ne bi ob dostavi doživela kakšnega neprijetnega presenečenja. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iz Feel Unique najverjetneje ne bom več, iz Look Fantastic pa samo do 22 €, ker imajo vsaj še brezplačno poštnino. Asos je zdaj podobno kot Feel Unique, poštnina 3 € do zneska nakupa 30 €, nad 22 € je pa davek 20 %. Sestrična je v petek dobila carinsko pošto presenečenja za Asos. Bolano, no. Cepci zaračunajo zraven še stroške storitve carinjenja.

      Od zdaj naprej kupujem na Salmi, kljub poštnini, ker še vedno pride ceneje za višje zneske. Moram še raziskat kaj nam sploh preostane, ampak se počutim prav izdano, ker sem pred kratkim naročila iz Look Fantastic in se bila prepričana, da oni niso šli po poti Feel Unique. Očitno sem se motila in zdaj res obžalujem nakup, ker bi drugje dobila ceneje :/. Take spremembe bi morali nekje napisati.

      Izbriši
    2. Uf, hvala za pojasnilo. Mi sicer ni jasno kako sploh pride do česa takega. Že ves čas mislim, očitno naivno, da če je dostava znotraj Evropske unije oziroma celo Evropkega ekonomskega področja, carine ni in je do zdaj tudi še nikoli ni bilo. :/ :/ Je pa zanimivo, da je očitno Slovenija že spet izvisela, ker vidim, da na Asosovih straneh zanjo nič ne piše, za vrsto pa drugih držav znotraj Evropskega ekonomskega področja pa seveda "As we sell and ship from our warehouses inside the European Union, you don’t have to pay any customs or duties on your shipment." :/

      Izbriši
    3. Ni za kaj :) Meni se je tudi zdelo popolnoma logično, da če je znotraj EU, ni carine. Kakšne neumne igrice se spet grejo, pa res ne vem, ampak na moj račun bo promet zagotovo padel. Lepo piše, da je Jersey znoraj prostocarinskega območja blaga, le za ljudi je menda izjema.
      Sem ravno danes brala članek na MMC o geoblokiranju Slovenije, kot da smo drugorazredni narod Evrope: http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/slovenija-je-se-vedno-zrtev-geoblokiranja/390272

      Izbriši
  4. Zelo lep vampy odtenek, res! In pa še odlično ti pristaja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O teh online trgovinah sploh ne bom izgubljala besed, me pa zanima ali si iz Salme do zdaj vse izdelke v redu dobila? Ne vem zakaj, ampak jaz imam nekakšen odpor/predsodek do nakupovanja tam, mi je sumljivo, da so nekatere stvari tako ceneje kot drugod.
    Sem pa tele že na Pinterestu milijonkrat gledala, zdaj me pa še bolj mikajo, ko si rekla, da so ti najljubši.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Salmi jaz zaupam. Sem sama naročila že parkrat, sestrična pa naroča skoraj vsak mesec in je bilo vedno vse kul. Ne vem zakaj je toliko ceneje, ampak roba je za češki trg, pa ni slovenskih, včasih tudi angleških navodil/opisov. Poštnina me pa zelo jezi. Mi je enkrat ena PR-ovka rekla naj za njihove stvari ne pišem, da se dobijo na Salmi, ker ne dobavljajo od njih in da ne vejo, kje dobijo robo.

      Meni je tale odličen :) Moram vsaj Charming ali pa Committed dobit.

      Izbriši
  6. Joj kaki lep vampy odtenek. Jaz sem to jesen/zimo bla obsedena s temi vampy lips. Zdaj je čas za malo svetlejše odtenke, ampak ko bo spet čas za vampy pa morem tega nujno naročit. :D
    J. ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tega bom tudi jaz bolj šparala za jesen/zimo, čeprav mi je prekrasen :)

      Izbriši
  7. Ah neee, zdaj tudi Lookfantastic? :/ Jaz sem bila pa tako zadovoljna do zdaj, da sem kakšne dražje izdelke za nego las dobila najbolj ugodno pri njih.
    Škoda za tvojo sestrično, a niso nič opozorili na to spremembo? :/
    Vidim, da si na tekočem, torej pri LookFantastic je do 22€ brezplačna poštnina, po tem znesku pa davki in poštnina?
    In pri Feelunique do 40€ brezplačna poštnina in do tega zneska tudi brez davkov ali že pri 22€?
    Morda veš če je za Hqhair isto? No, saj bom kmalu videla, pred 2 tednoma sem namreč naročila nekaj, ampak za malo več kot 22€...
    Potem nam ostane še Beautybay (?) in Salma, iz kje sicer še naročaš izdelke za lase, če smem vprašat? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Look Fantastic ni opozoril, da imajo zdaj sedež podjetja v Jersey. Oni imajo še brezplačno poštnino ne gleda na nakup, ampak po naši zakonodaji, ker menda niso v davčni uniji, moramo plačat pri nakupu nad 22€ davek 20%. HqHair je isto podjetje kot Look Fantastic, zato sumim da je isto. Glede na to, da je že dva tedna odkar si naročila, se je verjetno ustavilo prav na carini.

      Vse kar si moraš zapomnit je, da kateri koli nakup izven EU je nad 22 € davek in nad 150 € carina. Torej, če naročaš iz Feel Unique za 35 € plačaš poštnino njim in davek naši državi.

      Asos obljublja vračilo davka, več preberi tukaj: http://www.zurnal24.si/obljubljajo-vracilo-denarja-za-ddv-in-brezplacno-vracilo-blaga-clanek-268492

      Upam, da je še Beauty Bay. Ne vem, če niso tudi oni kaj spreminjali, pravzaprav za nobeno podjetje nisem zihr razen Salma, ki je češka. Edino kar lahko narediš, da si 100 % varen je, da naročiš pod 22 €. Od tujih poznam še All Beauty, Fragrance Direct in Beauty Expert za katere ne vem kakšna je zdaj situacija.

      Izbriši
    2. Ah, tako je potem to zdaj, hvala za info! S Feelunique tudi jaz ne bom več.
      Če bo tako kot si napisala, me bo pri HQHair s tem davkom prišlo 33,6€, pri Salmi bi me iste stvari vključno s poštnino prišle 30€. Dobro, saj ni toliko v tem primeru, ampak vseeno je neumno. Ah kaj hočemo, jaz nisem vedela prej.
      Hvala ti še enkrat, da objaviš tudi kakšne take informacije, pridejo zelo prav :)

      Izbriši
    3. Res je brezveze, ker so nas takole brez opozorila spet kompletno omejili s kje sploh lahko še kupujemo brez skritih stroškov. Če bi vedela, da je davek ne bi opravila zadnjega naročila pri Look Fantastic, ker sem gledala vse možne alternative in bi lahko dobila podobno poceni drugje.

      Ni za kaj :) Bolje, da opozorim, ker se nas je kar nekaj blogerk v zadnjem času opeklo.

      Izbriši
    4. Evo, danes je prišel moj HqHair paket (v vrednosti 28€), odposlan je bil 26.3., tako da je tokrat rabil dlje časa kot ponavadi, ampak ni bilo pa nobenih dodatnih stroškov. Tako da očitno pri HqHair tega (še?) ni :)

      Izbriši
    5. Aja, in na škatli pa je nalepka od Jersey Post. :D

      Izbriši
    6. Jaz sem danes isto dobila od Look Fantastic brez dodatnih stroškov (za znesek 60 €) :) Očitno so rešili zadevo, ker par punc je moralo plačat. Sem pa morala poslat carini račun. Pri meni je isto nalepka Jersey Post.

      Izbriši
  8. Is it bad that I want to get this just because of the scent? Haha
    Gorgeous colour though! I'm really curious about the formula, as I love my matte liquid lipsticks.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Not at all :D The formula is truly fantastic, theBalm is to me that brand that I know I can rely they'll have great quality products :)

      Izbriši
  9. Izgleda, da bom morala kupiti privat letalo in sama hoditi naokoli po izdelke. No sicer, ne da sem največja fanica omenjenih strani, ampak vsake toliko sem si naročila kaj za dušo, ponavadi izdelke za nego las, ki so veliko cenejši kot pri vas... Je pa tako grdo, da sedaj niso opozorili, je kar nekaj punc slabo ostalo.

    P.s se zašla, zelo zelo zelo ti pašejo temne barve!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nič drugega nam ne preostane. Katastrofalno no, prav izdano se počutim kot redna stranka na vseh teh straneh. Čeprav Asos menda vrača davek. Za Look Fantastic sem bila tako zihr, da nimajo davka, sploh niso nikjer napisali, da kar naenkrat pošiljajo s Jersey post in potem kar naekrat pošta s carine. To je zame zavajanje kupcev. Nikoli ne bi naročila tako drago stvar z njihove strani, kupila sem pa EL Advanced Repair serum, ki je pri nas 23 € dražji.

      Pa hvala <3

      Izbriši
    2. Kako pa je to z vracilom davka pri ASOSu? Me je ravno nekaj dni nazaj presenetila posta s carinske poste. Sem pa paket zavrnila, ker je bila draga obleka, za katero sem itak imela pomisleke ze dan po oddaji narocila. Sta pa na poti se dve posiljki (obe narocili oddani pred presenecenjem) in jih mislim pac 'doplacat', ker se jih ze veselim...in bi bilo fino, ce bi lahko dobila vrednost ddv nazaj :)

      Izbriši
    3. Nimam izkušenj iz prve roke, ampak tako so napisali eni (citiram iz članka): "Zadevo bomo uredili. Prosim, plačajte dajatve in nam pošljite kopijo računa, strošek bomo povrnili na vaš račun." Tako so v spletni trgovini Asos odgovorili naši bralki, ki se je pritožila, ker bo morala za pošiljko iz Velike Britanije plačati DDV in stroške carinskega postopka. Asos ji je namreč blago poslal z otoka Jersey, ki ni del davčne unije in ki ne pozna DDV-ja, zato ga je treba plačati ob prejemu." Cel članek imaš tukaj: http://www.zurnal24.si/obljubljajo-vracilo-denarja-za-ddv-in-brezplacno-vracilo-blaga-clanek-268492
      Najbolje, da jih isto kontaktiraš s kopijo računa carine, ki bo sicer v slovenščini, ampak upam, da se bodo znašli :)

      Izbriši
    4. Hvala za info. Bomo probali, pa bo kar bo :)

      Izbriši
  10. You look gorgeous in this shade of lipstick! Love it!

    OdgovoriIzbriši
  11. I'm Adoring you with this one. Čudovit odtenek in zelo ti paše <3 :) Bere se odlično in če praviš, da so podobni NYXovim je še boljše :). Jaz sem si že nagledala Commited in Sincere.

    Moram se dotakniti te debate o tujini. Mene so popolnoma razočarali. Vedno hujše je. Na začetku ni bilo nikjer poštnine, potem se je uvedla poštnina, zdaj niti več ne pošiljajo iz EU, naši cariniki imajo očitno ogromno časa v službi, ker pregledujejo že vse pakete... Potem pa še država in naši slovenski ponudniki..ko bi vsaj ponudili večji nabor izdelkov v Sloveniji, če nam že otežujejo nakupe v tujini (saj še vedno ne pošiljajo lakov v Slo a ne?). Jaz tudi več ne bom nakupovala na določeni tujih straneh pa sem včasih znala dobro zapraviti tam. Upam, da se jim bo vsaj malo poznalo, če so odrezali več držav s tem davkom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Mislim, da so boljši kot Nyx-ovi, ker so bolj pigmentirani, ampak se na isti način obnašajo ko pride do potencialnega izsuševanja. Sem pričakovala, da ti bo Honest najbolj všeč, ker je peachy :)

      Res je, vedno hujše je. Najprej so počasi začeli uvajati poštnino, zdaj pa še davek. Že tako smo izjemno omejeni s tem kje sploh lahko naročamo, ker ogromno trgovin sploh ne pošilja k nam. Čeprav je pohvalno, da so vsaj Slovenci odprli svoje trgovine, pa so stvari ali drage ali pa je le majhen del linije, pa še ponavadi ni na zalogi. Verjamem pa, da je zelo težko predvidevat kaj se bo prodajalo in koliko kosov rabijo. Lakov in parfumov še vedno ne pošiljajo preko air-mail, to je itak brezveze. Feel Unique zame popolnoma odpade, poštnine + davka nisem pripravljena plačat, če vem, da gre drugače. Res upam, da se bo ta upad poznal in da pridejo k pameti. Me pa zanima, če se je enako zgodilo v drugih državah EU-ja. Koliko berem je Jersey del carinske unije, torej ni carine, ni pa del davčne unije zato je treba plačat davek in menda so to ugotovili šele pred kratkim. http://www.zurnal24.si/pozor-nov-zaplet-pri-spletnem-narocanju-clanek-268313

      Izbriši
    2. Honest mi je všeč, ampak se mi zdi preveč taka peachy, da na rumeno vleče in posledično tako obarva tudi zobe :D.

      Podjetja so se znašla, Slovenija pa očitno spet išče načine kako še bolj od navadnih smrtnikov izsesati denar. Očitno so komaj zdaj ugotovili, da bi lahko že prej pobirali denar iz naših nakupov. Eh..mislim brez besed.

      Izbriši
    3. Honest se meni zdi bolj za temnejše polti, si pa res želim enkrat swatchat vse v živo, da vidim kakšni so, ker na netu ni dosti swatchev na svetli koži.

      Res nas izčrpavajo, da si ja ne moremo privoščiti kaj posebnega. Brezvezniki.

      Izbriši
  12. I've fell in love with the color! Omg, absolutely gorgeous :) I would still wear it now (anytime) even though it's more fall color, and it look so great on you! Last few times I ordered online I had to pay way too much tax for the purchase :/. So now I decided to save money for things that aren't available to me, that when I go on a trip or something I could treat myself. ;) Currently I am buying from PinkPanda (croatian version of licila.si) and it is super convenient.
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you :) It's a fantastic shade. I love wearing such colours because I think they suit me the best out of all shades :)
      I assume you have about the same arrangements about taxes there too. It's ridiculous how much we have to pay :/ I wouldn't mind the tax that much if it weren't for those stupid extra charges for handling. I switched to Salma because it's most similar to Feel Unique.

      Izbriši
  13. The formula sounds fantastic! And of course the color looks amazing on you.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tudi sama sem pred kratkim naročila nekaj stvari pri Feelunique, za katere sem plačala 41 evrov. Poštnina je bila zastonj. Potem pa na pošti šok. Za vročitev paketa sem morala palačati 18 evrov! 10 evrov ddv. Ampak so me pri Feelunique obvestili da je pri logistiki nekaj zatajilo in mi bodo te stroške očitno povrnili, ker ne želijo izgubiti kupcev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :O Pa to ni normalno. Koliko so ti potem zaračunali dodatnih stroškov carinjenja? 8 €? No, vsaj povrnili bodo denar. Sama sem imela veliko srečo, da sem danes dobila paket za 60 € brez dodatnih stroškov, ampak sem se že zelo sekirala koliko bo carina in od kje bom lahko sploh še naročala. Res me zanima kako je sploh prišlo do te zmede.

      Izbriši

TRANSLATE